June 11, 2009

SHOPPING KASUT RAYA

Hari ni aku bercuti, plan awal nk bw anak2 pegi mandi manda kt Desa Water Park. Oleh kerana masa kami smpai di sana dh lewat, kalau hendak mandi gak, hanya sempat mandi 2 jam je, terus aku kensel. Plan seterusnya g tgk movie di Mid Valley. Smpai je di sane, org terlalu ramai Q, so terpaksa le aku kensel lg plan nk tgk movie. Kami hanya berjalan2 di supermarket, window shopping.

Aku berjln di Ground Floor, ternmpk kedai CROC.. Terus aku ajak suami aku singgah jamu2 mata di situ. Macam biasa, bila dh masuk kedai 2, mesti ade yg berkenan. Suami aku pun terberkenan 1 kasut, try punya try, ngam. Alang2 dh beli kasut, aku cdgkan beli kasut raya untuk semua. Mmg msh awal kalu difkrkn tp dh g tu, terus je lh beli, hehehehe





2 comments:

SciaS said...

betul2 shopping sakan hehehe
apsal anak dara hang amik colour yg sama..tak keliru ke nanti?

De5 said...

saiz beza, hehehehhee