June 6, 2009

COMEL (TINGGAL KENANGAN) 7 JUN 2009

COMEL... itu lah nama yang sesuai untuk dia. Sememangnya dia comel. Dilahirkan oleh ibu yg mempunyai kacukan siam, mempunyai 3 beradik tetapi 2 ekor telah mati, digigit oleh ibu. Aku hanya sempat selamatkan comel dari ibunya. Aku bela dia dr kecik, tidur ngan aku. Tetapi hari ni (7 Jun 2009) aku telah kehilangan comel buat selama-lamanya. Comel mati dilanggar motor. Aku dukung comel, badannya dah lembek, tidak bernyawa lagi, matanya sebelah tersembul kuar. Aku tidak dapat menahan air mata aku, sedih n terasa kehilangan comel yg aku syg. Aku terkilan sesgt, hari ni aku xsempat bermain dgn dia.








Ini gmbr terbr n gmbr last seblm comel meninggalkan kami semua.


Ini lah ibu comel. Aku membawa comel dan ibunya semasa bercuti di Melaka.

2 comments:

SciaS said...

adehhh..kesiannya...tak pe..suruh ibu si comel beranak lagi ;)

De5 said...

2 lh... yg ilang xkn sama ngan yg br maaa... kebetulan mak dia mmg tgh bunting...