May 24, 2009

WEEDING ANNIVERSARY (14 JUN)

14 Jun adalah anniversary perkahwinan aku yg ke 23 tahun. Aku tidak plan untuk selebrate kt mana2, save bajet, hehehehe

Aku skrg ni dalam proses pindah rumah. Rumah yg aku sewa skrg agak sempit berbanding ngan rumah yg br aku sewa ni. Dh dpt rumah yg besar sikit, so aku xlps peluang le, hehehehe

Dalam kesibukan aku berpindah, aku dikejutkan dengan hadiah dr suami aku. Aku xpasti ape di dalam nye sehinggalah aku membuka beg tersebut. Ha, cincin? adehhh... cntk gler cincin ni. Dia beli di DIAMONEY. Korang nk tau harga? adehhh... xperlu lh aku bg tau, hehehehe. Aku rasa korang pun bleh agak berapa harga, hehehehehe

Ni lh cincin yg aku dpt sempena ulangtahun perkahwinan aku.


4 comments:

SciaS said...

Fuyoooo.....berlian!!!

berapa harga???
x kan rahsia kot

De5 said...

bkn nk rahsia, nnt kata aku nk nunjuk2 plak, :)

SciaS said...

alala...bg tau jer lah...hehehehe

De5 said...

hahahahahahaha... RM680